onsdag den 29. august 2012

Ib Antoni platter

Jeg har en lille samling platter i min stue, som er er vældig glad for. De består i øjeblikket af tre platter, som Ib Antoni har lavet for Bing og Grøndahl. Jeg holder meget af den rene retrostreg og de fine farvekombinationer.


 

Der findes i alt seks platter, de to brune med snegle som jeg har, to lilla med sommerfugle, som jeg har en af og to blå med fisk.
Den ene snegl og sommerfuglen har jeg haft i mange år, de er købt på QXL til en meget fornuftig pris. Den sidste snegl har jeg næsten lige fået, den var pludselig i den lokale genbrug, jeg følte virkeligelig, at det var et af årets fund. Nu håber jeg bare, at jeg også støder på de tre platter jeg mangler. Men uanset om min samling nogensinde bliver komplet eller ej, så er jeg glad for de platter der allerede nu hænger på min væg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...