torsdag den 11. februar 2016

Diagram til frø i hønsestrik

Det er ved at være lang tid siden jeg har delt en hønsestrik opskrift, så her kommer der et diagram på en giftig frø.
Min søn ønskede sig brændende en strikket gul frø, så min mand måtte i gang med ternet papir og pen. Det foregår ofte sådan, at jeg siger, "kan du ikke lige tegne en frø?" Han tegner løs og jeg retter til, så det er lige til at strikke. Det er perfekt samarbejde!




Frøen kan selvfølgelig strikkes i alle tænkelige farver. Der findes jo både grønne, brune, gule, røde og blå frøer. Jeg har valgt ægte retrofarver, gul og brun.



Hønsestrikopskrift på en frø, pas på ikke at stramme garnet på bagsiden af arbejdet, da diagrammet er forholdvist stort.

Del gerne et billede af dit færdige strikkeprojekt, hvis du vælger at strikke frøen eller andre af mine hønsestrik diagrammer.

God fornøjelse!

Kunne du tænke dig at se flere hønsestrikopskrifter på dyr, så se uglen heren lille fugl her og elefanter her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...