lørdag den 2. januar 2016

Hjelm med pelskvast

Jeg har strikket en babyhjelm i en rest uld jeg havde på lager. Pelskvasten har jeg også selv lavet, det er temmelig nemt og økonomisk at lave en kvast selv. Jeg fandt et stykke imiteret rævepels i Stof og Stil, som jeg i hånden har syet om til en kvast. Jeg feestylede mig igennem projektet, men de har en vejledning på hjemmesiden, der er ganske gratis, du kan finde den her.


Hjelmen er strikket efter en opskrift fra Garnstudio, og den er dejlig nem at gå til, du kan finde opskriften her. Jeg har strikket efter opskriften flere gange og undlader at strikke den to-farvet.
Bindebåndet er en "hestetømme", jeg elsker den finish det giver til strikkeprojektet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...