fredag den 9. november 2012

Et lille broderi-kit

I Tiger fandt jeg idag noget jeg har kigget efter i et stykke tid, nemlig et broderikit, som min datter på 5 år kan sidde og nørkle med. Hun elsker alt krea-arbejde og vi laver tit ting sammen, så jeg er altid på udkig efter ting til hende, så hun fortsat får udviklet sin lyst til alt det kreative.


 

Broderi-kittet består af 4 papkort med fortrykte huller og glade motiver, garn og 2 nåle af plastik. Sættet koster 20kr, så der kan de fleste være med.


Min datter syr i skrivende stund løs på et motiv af eb kat. Hun er så stolt af selv at kunne sy. Og jeg er stolt fordi, min pige på 5 år allerede mestre bagsting.


Så står du lige og mangler en lille gave til din krealystne søn eller datter i enten jule-, advents- eller kalendergave, så kan sættet varmt anbefales.



2 kommentarer:

  1. Eej det da smart, tror min niece vil elske det :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er virkelig smart! Min datter fik broderet 4 kort på 1 dag, så man må sige, at det lige var sagen :-)

      Slet

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...