søndag den 7. oktober 2012

Vendestrikkede bukser færdig bum!

Endelig blev de vendestrikkede bukser færdige. De er blevet virkelig lækre, de er strikket i en blandning af alpaca og silke og er derfor både varme og bløde. Farven er smuk og passer til min søns øjne. Desværre er bukserne en smule for store, så jeg overvejer at sætte eleatik i benene, så kan sidde som en posebuks.


I taljen har jeg strikket en grå snor eller hestetømme som det også hedder, så bukserne bliver holdt godt på plads.




3 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre bukser - og rigtigt fin farve :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mirjam! Det er altid en fornøjelse når et projekt er færdigt og kan tages i brug.
      Kh Louise

      Slet
  2. Hvor er de da bare fine(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde produkter fra Derma(:

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-6.html

    SvarSlet

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...