onsdag den 10. oktober 2012

Flora vase af Bjørn Wiinblad

Man kan sagtens være heldig at finde Bjørn Wiinblad porcelæn i sin genbrugesbutik, jeg synes ofte jeg støder på især hans månedsplatter til en meget fornuftig pris, jeg har set dem helt ned til 5kr pr styk.
Jeg har desværre ikke plads til 12 månedsplatter, så jeg må nøjes med mindre.
For få uger siden var jeg så heldig at finde denne fine Flora-vase, den var dyrere end en platte, men også meget mere brugbar i mit hjem.
'
 
Vasen er ikke så stor, på størrelse med et kaffekrus, så den passer perfekt til en lille buket af havens blomster, når det altså er sæson for det. Og ellers er den jo fyldt med Flora i sig selv, så den er også fin uden indhold, derfor står den altid fremme.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...