onsdag den 8. august 2012

Hue med broderi

Noget af det bedste ved blogland er, når man kan finde og give inspiration til andre. I dag blev jeg inspireret af Mirjam med den fine blog Æbleblomst. Hun har nemlig syet den skønneste hue til sin datter. Mit bud på en hue blev med broderi, babyfløjl og blomstret for.


Jeg er meget tilfreds med resultatet, og vil helt sikkert snart sy flere af slagsen, for det er slet ikke så svært.

Broderiet på midterstykket er fra et gammelt billede, som jeg har købt i genbrug, bag på rammen stod der, at det var lavet i 1974 - nu har det igen fået liv.


Huen var for starten tiltænkt som en gave til en sød lille fødselsdagspige, så den har allerede forladt hjemmet. Jeg håber at den kommer til at varme den lille modtagers ører, når efteråret melder sin ankomst.

2 kommentarer:

  1. Wow, hvor er den bare blevet flot! Og endda med guldfasanbroderi :)

    Jeg er glad for at jeg kunne inspirere. Skønt når inspiration sætter nye projekter i gang, men tingene bliver helt deres egne :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, endelig fandt jeg noget fornuftigt at bruge guldfasanen til ;-)
      Jeg er blevet helt bidt af huesyning, så jeg er også gået igang med en drengemodel. Igen tak for inspirationen!
      Kh Louise

      Slet

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...