torsdag den 23. august 2012

Endnu en hue

Det går langsomt med strikketøjet når vejret er så skønt, som det har været det sidste stykke tid. Jeg elsker solen og varmen og nyder virkelig sensommeren til fulde. Derfor må strikkerierne vente til, at det smukke efterår og den kolde vinter kommer. Jeg har flere fine projekter i gang og masser på to-do-listen men de må vente lidt endnu.

Siden sidste indlæg, har jeg fået syet endnu en hue, denne gang en lidt lettere model. Den har kun et lag stof og derfor udvendige sømme, som er dækket med bånd, for ikke at generer det lille babyhoved.


 

Det er iøvrigt en fornøjelse at mærke, at jeg er blevet mere rutineret i at sy skråbånd på. For nøj hvor det drillede mig i starten, især ved de buede kanter, men efter at have kigget på diverse DIY's og en masse forliste forsøg, er det lykkedes mig at lære det. Skønt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...