søndag den 8. april 2012

Strikket raglan endelig færdig!

Midt i en oprydning i mit garn, fandt jeg et ufærdigt strikkeprojekt. Det var så langt undervejs, at det kun har taget mig et par timer at færdiggøre det, så det var temmelig fjollet at det bare lå i strikkekurven med en masse løse garnender og ingen ærmer.
Resultatet er blevet en fin kortærmet bluse eller undertrøje, som jeg har tænkt mig at bruge som vest til den lille baby.


Den gule farve er virkelig påskegul, så det passer jo ganske godt med, at det er blevet strikket færdig i påskeferien.
Jeg har tidligere skrevet om det gule strikkeprojekt her! Og kan se at strikketøjet har ligget temmelig længe i kurven. Det er en skøn følelse når tingene bliver gjort færdige og klar til brug.

Til sidst lige et par forårsblomster fra haven, bare fordi, jeg bliver i så godt humør af at se på alle de spirrende planter. Begge blomster står foran mit køkken vindue, så de bliver beundret flere gange dagligt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...