fredag den 6. april 2012

Øreringe lige til at klistre på

Da jeg var barn for 20 år siden måtte jeg, forståeligt nok, ikke få huller i ørerne. Derfor købte min mor øreringe, som kunne klistres på. Jeg var lykkelig for dem, og glæden var stor, da jeg i sidste uge i HM fandt selv samme slags klisterøreringe. Dog ikke til mig selv denne gang, da jeg har fået lavet huller i ørerne efter lange overvejelser da jeg var 18 år, men til min datter på snart 5 år.


Min datter kan bruge lang tid på at vælge hvilket par hun lige netop skal have på i dag. Hendes begejstring er vist lige så stor, som min var for 20 år siden.

4 kommentarer:

  1. Fin idé, hvis man ikke lige synes at små børn og huller i ørerne er en god kombi :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Hej Mirjam. Det er rigtig fint, at man kan få fat i nogen man bare kan klistre på, især når man kun er 4 år - synes moderen!

    SvarSlet
  3. Ej kan man stadig få dem?? Har ledt efter dem

    SvarSlet
  4. Hej Milla.
    Jeg har ikke set dem siden jeg købte dem, men måske er vi heldige, at de kommer igen snart! Vi står nemlig også og mangler en ny pakke.

    SvarSlet

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...