fredag den 2. marts 2012

Strikkepinde på plads

Jeg har interesseret mig for strik siden jeg var teenager, og det har resulteret i, at jeg gennem tidens løb, har arvet spandevis af strikkepinde. De har indtil videre ligget i en skuffe og rodet rundt, hvor det har været helt umuligt at finde et sæt. Men endelig har jeg fået gjort noget ved den uoverskuelige bunke af strømpepinde, rundpinde, hæklenåle og jumperpinde.


 
Strikkepindene er blevet sat op i forskellige dåser, som alligevel stod og var tomme på mit syværelse, de er blevet delt ind, så de tynde pinde, hæklenåle, strømpepindene, de tykke pinde og hjælpenålene (eller hvad de hedder) står for sig. Så nu er det bestemt nemmere at finde et par.



Men hold fast hvor er der stadigvæk mange!
Rundpindene har jeg lagt ned i en stor gammel dåse, og når man skal bruge sådan en, må man have målebåndet frem, for at finde den rette længde.

 
Strikkepindene er sat ned i fine gamle beholdere, der er dåser, en sparebøsse og en marmeladekrukke. Det var tilfældigvis dem der stod på syværelset og var ubrugte, så de er temmelig forskellige i deres udtryk, men fint ser det ud, og pludselig blev det lidt nemmere at starte et nyt strikkeprojekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...