mandag den 6. februar 2012

Raglan babyvendestrik på vej

Jeg er altid i gang med et vendestrikprojekt, strikketøjet kan man nemlig have med overalt, fordi det hele strikkes ret. Lige nu er jeg begyndt på en raglansweater i en bomuld/hør-mix i str. 6 mdr.






Mønsteret er fra Hanne Meedoms bog 'Vendestrik #2'. Jeg har tidligere blogget om Meedom, da jeg er stor fan af hendes måde at skrive opskrifter på, både når det gælder strikning og syning.






Modellen jeg strikker bliver med slidser, så den er nem at få på baby. Desuden er det også en fin detalje.






Jeg regner med at hækle en fastmaske kant rund i halsudskæring og slidser med en kontrastfarve, for at opnå en fin effekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...