tirsdag den 14. februar 2012

Patchworktæppe til baby

De sidste par dage har jeg klippet firkanter - mange firkanter!
Jeg er nemlig ved at lave et patchworktæppe i størrelse baby. Jeg har tænkt at det bliver et tæppe der kan bruges i barnevognen, men også som legetæppe til gulvet. Jeg regner med at bagsiden skal være at isoli eller fleece, så det isolerer bedre.
Jeg har funder stofstumper i mit skab, som sirligt er blevet klippet ud i ens størrelse, og som nu venter på at bliver syet sammen på symaskinen.


 Jeg er lidt spændt på det færdige resultat, for jeg har ikke erfaring med patchwork på symaskine. Jeg har altid lavet mindre patchworkprojkter, for eksempel bolde, og dem har jeg syet i hånden. Så det bliver spændende om jeg kan få det hele til at blive lige og passe sammen.

Måske har du også fået lyst til at sy et babytæppe af dine stumper fra skabet? Jeg følger denne skønne DIY, for der er masser af fine billeder og god vejledning i hvordan man skal gøre.

God fornøjelse ved symaskinerne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...