søndag den 12. februar 2012

Bjørn Wiinblad og andre fine ting

Denne weekend har stået på en fin høst af keramikting. Jeg har blandt andet erhvervet mig en Bjørn Wiinblad keramikkvinde, som jeg måske skal bruges til at have en lille plante oven på hovedet.



Jeg er vild med alle hendes farver og hendes kvindelige figur. Hende kan man kun blive glad af at gå og kigge på til hverdag.



Jeg har også fået fingre i et keramikophæng, med en trold. Den er i lækreste 60'er stil og skal helt sikkert nok finde en plads hjemme hos mig.



Til sidst endnu en keramikfigur, måske er det en hestetyv? Har ser ihvertfald lidt lusket ud.



Men sikken et skæg - flot fyr!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...