torsdag den 9. februar 2012

Hønsestrikket babytæppe

Jeg vil da lige anbefale en opskrift på et hønsestrikket babytæppe, som man kan finde på Stof2000s hjemmeside. Du finder opskriften her!
Der er også gode ideer til diagrammer, men det er selvfølgelig helt op til dig og din fantasi, hvad der skal være af motiver på tæppet.
Jeg ved ihvertfald, at jeg snart skal igang med et hønsestrikket babytæppe, jeg skal bare beslutte, om det skal strikkes i uld eller bomuld. Jeg er bange for at uld bliver for kraftigt, men jeg skal bedst lide den glans der er over uld.


Jeg må søge lidt inspiration til motiver og farver i mine gamle hønsestrikbøger.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...