fredag den 27. januar 2012

Skovens dyr

Det er gået op for mig, at jeg i tidens løb, har fået samlet mig en fin samling af dyr fra de danske skove.



Mit fineste eksemplar må være den store bambi, den pryder min vindueskarm sammen med 'tvillingerne'.



Tvillingerne fra København og Jelling, som der står på deres kroppe.



Nogle af dyrerne er smådyr, som passer perfekt på en amagerhylde eller i en sætterkassen. Oftes kan man få de små figurer for et par kroner i en genbrugsbutik.



Broderede dyr er også at finde i det lille hjem. De 3 fugle er broderede billeder, de hænger fint ved siden af hinanden. Det sidste broderi er en pude, elsker hjortene i skoven, der spejler sig i en skovsø, det et jo en klassiker!



Og til sidst, måske en han i brunst?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...