lørdag den 28. januar 2012

Bo Bedre's

Jeg har lige fået ryddet ud på mine boghylder, og de fineste og sjove ting er dukket op. Jeg har fået samlet 5 stk Bo Bedre's bøger i tidens løb.


Bøgerne er fyldt med gode ideer og sjove billeder fra en svunden tid, jeg elsker at kigge i dem, det er lige til at blive i godt humør af.


Hvad med for eksempel at blive din egen indretningsarkitekt? Med gode fif til hvordan du får den rigtige belysning eller udnytter pladsen bedst muligt.


Sidder og sukker over alle de fede lamper det søde par kigger og peger på.



Børnenes idébog er jo nærmest en klassiker i blogland, særligt den søde og søvninge soveand synes jeg man møder tit. Men bogen indeholder også andre fine ideer, for eksempel kan man lave mad eller en lille by af gips.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...