tirsdag den 27. september 2016

Luffer i uld

Jeg har strikket luffer i uld til min søn på 4 år. Jeg elsker at strikke luffer, det er forholdsvis hurtigt og der sker lidt forskelligt hele tiden. Desuden kan jeg få lov til at sætte fantasien fri og strikke lige hvad jeg har lyst til med hensyn til mønstre.


Lufferne er strikket i Lett lopi på pind 4 og er dejlig varme, men egner sig ikke til snebolde :)

Jeg har strikket et par luffer næsten magen til i mønsteret for laaang tid siden, du kan se dem lige her!
Min søn har også bestilt, at de de her luffer skal være fisk, så jeg må vist få gang i knapper og broderinål snarest. Jeg lover at vise resultatet frem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...