tirsdag den 23. april 2013

Endelig kom foråret og anemonerne

Foråret har ladet vente på sig, med nu lader det til, at det er her for at bliver. Jeg nyder at vi kan være mere ud, og at solen sender varme stråler ned i haven og på terrassen, så jeg kan sidde og nyder varmen og blomsterne det er sprunget ud.


Langs min ene terrasse har jeg sat stedmoderblomster i krukker, og det ser så fint ud, sammen med hyacinterne som springer ud i bedet bagved.


Igår var jeg sammen med hele familien ud af gå en aftentur, og på vejen fandt vi under nogen træer, den fineste dækkede jordbund, helt fyldt med anemoner, se så er det forår i Danmark!
Min datter sørgede for, at der kom en lille buket med hjem, som nu spreder forår i stuen.

Glædelig forår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...