mandag den 18. marts 2013

Ny Fog og Mørup lampe

Jeg lider af en særlig trang til at købe lamper, jeg elsker at gå på jagt i støvede kasser på loppemarkeder og finde guld. Det betyder, at jeg har rigtig mange lamper, så hvis en lampe går i stykker, eller bare bliver kedelig at kigge på, så kan jeg altid finde et fint alternativ.
I en krog i stuen har der hængt 2 brune kuglelampe, den ene blev ved med at sprænge pærerne, så der måtte nyt lys til.


I kælderen dukkede der en skøn blå Fog og Mørup lampe op. Lampen er en del af regnbueserien, Rainbow Line. Den giver et virkelig blødt og rart lys.


Lampen hænger i selskab med en lille Fabuland sømandshvalros og lyser et hjørne af stuen op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...