torsdag den 17. januar 2013

Bobles i 'træ'

Med 3 børn er det dejligt at have noget legetøj som inspirerer til leg og udfordrer motorikken. Det danske mærke Bobles laver nogle rigtig fine tumle-dyr, som børn i alle aldre kan vippe, kravle, gå, hoppe og tumle på. Jeg har forelsket mig i den 'farve' de kalder for 'wild nature'.


Tumledyrerne er stadig lavet af Bobles bløde skum, men det ligner fuldstændig træ. Det er lidt nutidens svar på murstenstapet, som var meget brugt i 70'erne. Det vil gerne ligne noget det ikke er, så man er lige nødt til at mærke efter.


Træ-looket passer rigtig godt ind i vores hjem, og er dejlig roligt for øjet og samtidig synes alle mine børn er det er sjovt at lege med.



1 kommentar:

  1. Jeg er også vild med den "farve". Mange fortrækker måske de andre farver da de nok er lidt mere "børnevenlige" men fedt der er noget til enhver :-)

    SvarSlet

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...