mandag den 16. juli 2012

Strikket vest

Endnu engang har jeg gang i at lave en strikvest, jeg har tidligere skrevet om den her!
Da det går langsomt med strikkerierne i disse barselstider, så er det først nu, at den er ved at være færdig.
Det er som sagt første gang jeg strikker i alpaca, men hold nu op det er lækkert og sikke en fin rå struktur strikketøjet får.

Nu skal jeg så bare have bestemt mig for hvilke knapper jeg skal have på den blå vest. Grønne eller gul eller måske en helt anden slags?



Vesten er ikke helt fædig endnu, så vesten og knapperne må være en cliffhanger i bedste bloggerstil. Når jeg har besluttet mig, skal jeg selvfølgelig nok vise vesten frem på bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...