mandag den 27. februar 2012

Vendestrikket babytrøje færdig

Jeg er blevet færdig med at strikke den vendestrikkede babytrøje, som jeg gik i gang med for lidt tid siden. Jeg er blevet godt tilfreds med resultatet.






Blusen er strikket i en blanding af hør og bomuld, og er derfor rigtig god som en lun trøje til forår og sommer.


 
Farven er støvet blå/grøn. I halskant og ved raglanslidser har jeg som afslutning hæklet en hvid kant, hvor knaphullerne også er hæklet ind.



Modellen er strikket ud fra Hanne Meedoms bog 'Vendestrik #2'. Som jeg tidligere har talt meget varmt for.

1 kommentar:

  1. Hvor er den sød. Sådan en står også på min to-strik liste.... skal bare lige finde tiden og muligvis tålmodigheden;)

    SvarSlet

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...