torsdag den 23. februar 2012

Patchworktæppe til juniorseng

Jeg er i fuld gang med et patchworktæppe til min datters seng. Det er endt med, at hun har fået lov til at bestemme farver og motiver, og når man er 4år, kan der ikke komme farver nok. Derfor tror jeg det bliver et temmelig vildt resultat.

 
Det ligner måske kaos, men det er bare et patchworktæppe 'in the making'.
Jeg følger fortsat denne DIY, men tæppet bliver bare større. Jeg laver det 6 firkanter bredt og 10 firkanter langt. Jeg bruger en kraftig fleece som mellemfoer og sætter bomuldsstof på bagsiden, på den måde bliver tæppet dejligt blødt. Jeg afslutter tæppet med skråbånd i kanterne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...