torsdag den 16. februar 2012

Færdigt babytæppe

Jeg er blevet færdig med mit patchworktæppe. Som tidligere nævnt, har jeg fulgt en rigtig god DIY. Og DIY'en er godkendt, for jeg har slet ikke måtte pille op eller lave noget om undervejs. Den slags syoplevelser er jo skønne.


Tæppet har fået blåblomstret stof på bagsiden, gult kantebånd og de fine firkanter fra skabet på forsiden. (Undskylder den dårlige billedkvalitet, men billederne er taget i eftermiddagens tusmørke).



Tæppet er beregnet som enten barnevognstæppe eller legetæppe, på billedet bliver det dog brugt i min datters dukkevogn.


Her tæppets bagside, som er et brugt dynebetræk fra genbrugsbutikken.


Jeg synes min datters dukke ser tilfreds ud med tæppet, jeg er ihvertfald blevet rigtig godt tilfreds med resultatet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...