onsdag den 18. januar 2012

Loppetjans

Jeg har igen været på loppejagt, og denne gang er jeg kommet hjem med 'lidt men godt'.Jeg fandt 2 fine pudebetræk, det ene med påskeliljer og det andet med blomster. Jeg ved endnu ikke hvad de skal bruges til, men mon ikke jeg får en god ide.



Desuden købte jeg en dug fyldt med bellis, den er i rigtig fin stand, og lige til at blive i dejligt sommerhumør af.



Til sidst blev det til Alt om håndarbejde's bog 'Gaveideer'. Der er virkelig nogle sjove ting i bogen fra en svunden tid.



En af de finere ting, som der er en opskrift på i bogen, er en fisk syet af patchworkstumper, jeg får den nok aldrig lavet, men måske det er en ide til min håndarbejdsundervisning.



Et af de sjovere indslag i bogen, er dette billede af glade piger i trompetbukser og hjemmesyede forklæder, se lige hvor glade og sunde de ser ud.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...