mandag den 10. oktober 2011

Coastere

Jeg har en lille samling af coastere. Jeg har flere coastere end hvad jeg nogen sinde får brug for, men så er der lidt at skifte mellem. Det er var ikke planen at jeg skulle have en hel samling, men gennem årene er det blevet til en fin lille samling.
Her er nogen af mine fineste eksemplarer.


Stakken hvor den gule coaster er øverst, er alle forskellige farver og med en lille blomst i midten.
De firkantede har alle forskellige postkortmotiver fra Gran Canaria engang i 70'erne, dem bliver jeg altid i godt humør af.



Og så er der drinkscoasterne, hvor der er forskellige drinks. Jeg har 2 sæt, så 12 coastere i alt og en matchende bakke. Alle 3 ting er fundet vidt forskellige steder, jeg synes det er fantastisk, når man finder brugte ting det passer sammen.


Synes man drinken på coasteren ser lækker ud, skal man blot vende den om, og vupti! Så har man opskriften. Det er da praktisk og godt tænkt.


Den fine matchende bakke med hane, drink og opskrifter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...