tirsdag den 13. september 2011

I mit køkken

I mit køkken er de to mest centrale hylder dedikeret til kaffe. Jeg elsker kaffe - god kaffe.



Den gamle kaffekværn er fra min oldefars hjem, og den virker stadig helt perfekt, den er specielt god, når der bare skal males bønner til en enkelt kop.



Jeg har også en lille samling af Kold-bøtter på hylden. Den grønne er dog ikke Erik Kold, men jeg synes den er så fin, fordi den er lavet af glas.



Mit nyeste køb på hylden er to Bodum stemplekander i de skønneste farver, og et fint fint retrodesign. Jeg fik dem på bud, den store for 100kr og den lille til 80kr. En meget venlig pris.



De to nye kander har selskab af en buttet retro termokande, som bliver brugt når der bliver lavet kaffe på tragt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...