tirsdag den 30. august 2011

Babylopper

På vej hjem fra arbejde stoppede jeg ved en genbrug. Jeg ledte i virkeligheden efter et sæt ekstra regntøj til min søn, men det endte med at jeg kom hjem med lidt babylopper i stedet. Heldigvis har min veninde en lille pige, som kan få glæde af de fine ting.

Dagens bedste fund må være den lille legeelefant. Tror den får plads på en hylde i gæsteværelset. Synes designet er så fint.




Det blev til 2 funky 80'er natdragter med fødder.




Desuden blev det til juniorsengetøj med Rasumus Klump, alle på matriklen holder af den lille fyr, som elsker pandekager (sådan en trang til pandekager, er jo til at forstå).
Synes også at Pildskaden og Gøje er sådan nogen fine og sjove figurer.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er velkommen til at skrive en kommentar, det gør mig så glad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...